Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 17 december 2013

Even geen Kerstkaart!

Maar een verjaardagskaart. Mijn zus Judith is komende donderdag jarig en eigenlijk had haar kaart al lang op de post gemoeten maar ik vergeet elk jaar om dit op tijd te doen. Want rond de Kerst doet de post er iets langer over. Ik hoop dat de kaart op tijd is!!

Mijn zusje wordt 50 maar viert het niet. Ik heb voor haar ook geen typische "50 jaar" kaart gemaakt. Ik heb één van de stempels uit Chalk Talk gebruikt, daar staat op "Happy BIG Day" en dat vind ik dan wel heel toepasselijk.


Ik heb alleen Crisp Cantaloupe en Pool Party gebruikt. En ik ben wel tevreden met het resultaat.



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.