Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 17 maart 2013

Martha is jarig!

Vandaag is mijn BFF jarig. Martha, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik was laatst lekker aan het surfen in blogland en was een rijtje mensen aan het afgaan waar ik lang niet op bezoek was geweest. En toen kwam ik het patroon voor dit doosje tegen. En ik was meteen verliefd en ik wist ook meteen voor wie ik het zou gaan maken. Voor Martha dus. Het was een "cut file" die ik meteen na aankoop kon downloaden en uitsnijden met mijn Silhouette Cameo. Fluitje van een cent, ik heb nog wat garen kaartjes uitgesneden en een knopen kaart. De kaart heb ik maar in dezelfde stijl gemaakt. Deze is gemaakt van een envelop. Dit idee kwam ik op het blog van Kimberly van Diepen tegen. Deze blog ontdekte ik tijdens mijn nachtdienst, ideale tijd om YouTube video's te zien enz.
Het papier wat ik heb gebruikt is uit de Sal-A-Bration van 2011, niet meer te verkrijgen dus. Maar niet getreurd, tijdens de Sal-A-Bration die nog tot 22 maart loopt is ook heel leuk DSP gratis te krijgen bij een bestelling van € 60, of meer.

Klik op de foto's om te vergroten






I found this lovely sewing box on line recently (it's a cut file) and I bought it to make the box for my BFF Martha who celebrates her birthday today. I made a matching card, it's made with a envelope and I saw this idea on Kimberly van Diepen's blog recently.



Supplies:
Cardstock: Very Vanilla, Calypso Coral, Lucky Limeade
DSP: Everyday Enchantement
Edgelits: Finishing touches 
Punches: Elegant butterfly punch, Bitty butterfly punch, ticket duo builder punch
Stamps: That's the ticket
Ink: Calypso Coral, Lucky Limeade, Pool Party
Ribbon: Very Vanilla seam binding ribbon
Flower: Flower trim
Pearls

4 opmerkingen:

  1. Héél mooi gedaan, Martha zal blij zijn.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor! Frisse kleurtjes en een prachtig mandje!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt super lief en leuk gemaakt


    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er zeker erg blij mee!! Het was een totale verrassing! Prachtig, bedankt Eveline!!
    Ook super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.