Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 30 maart 2013

Kaart voor Jack

Gisteren toch maar begonnen aan de kaart voor Jack. Die is vandaag jarig. Dus ik moest wel! Eigenlijk weer iets te laat begonnen. En een kaart voor een man is altijd wat moeilijker om te bedenken. Maar ik vind deze kaart wel leuk geworden. Ik vind zo wie zo de kleuren combinatie heel mooi. Dit is Gumball Green en Midnight Muse, 2 van de Stampin' Up!® In-Colors 2012-2014. De kaart heb ik uitgesneden met de Silhouette cameo.



I like the Stampin' Up! In-Colors 2012-2014, especially this combination of colors, Gumball Green and Midnight Muse. This is a card for my husband Jack who turned 51 today. I cut the card base with the Silhouette Cameo.

Supplies:
Cardstock: Crumb Cake, Midnight Muse, Gumball Green, Very Vanilla, Summer Starfruit
DSP: Print Poetry Paper Stack
Stamps: Bring on the cake
Ink: Gumball Green
Dies: Windos Frames Collection framelits
Punch: Itty Bitty Shape Punch
Button: Regal designer button
Twine: stash
Rhinestones.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gave kaart en zeker voor een man helemaal goed! Ik vind het ook altijd om een kaartje voor een man te maken, maar dit is een erg mooie geworden :) Fijne paasdagen!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie mannenkaart Eveline!!

    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.