Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 20 maart 2013

De laatste ronde!!!

Nog 2 dagen en dan is de Sal-A-Bration weer voorbij. Mijn eerste als Stampin' Up!® demonstratrice. En ik hoop dat ik dit nog heel lang kan blijven doen. Het is zo leuk!

Wil je graag nog een bestelling doen? Mail me dan vóór 17.00 uur op vrijdag 22 maart.

En dan nu nog 2 kaarten.

De techniek van deze kaart kwam ik tegen op SCS. Ik heb de bloemen met witte inkt gestempeld, met clear embossing poeder bestrooit en verhit met een heat tool. Daarna de bloemen ingekleurd met een aqua painter en witte inkt en toen dat droog was met de blender pen en Island Indigo. Super leuk om te doen. De bloem heb ik uitgestansd met de stans die bij de stempelset hoort, Handig!



Op deze kaart goodies gebruikt uit de SAB en de nieuwe voorjaars/zomer catalogus. De kroonkurk heb ik door de big shot gehaald zodat deze iets platter wordt. De afbeelding in de kroonkurk is uit de bijpassende stempelset "Collage Curios". Een leuke vintage stempelset.


The Sal-A-Bration period has almost come to an end. I so enjoyed my first SAB as a Stampin' Up! demonstrator. I'm already looking forward to next year. 

And then the 2 cards. I used a collection of SAB products and products from the new Spring/Summer catalogue. I found the technique on the flower card on SCS, love it. It's fun to do.


Supplies:
Cardstock: Crumb Cake, Midnight Muse, White Vellum 
DSP: Comfort Cafe, First Edition Specialty
Soda pop tops
Stamps: Collage Curios, Secret garden, Feeling Sentimental, Bloomin' Marvellous
Ink: Cajun Craze, Soft Suede, Whisper White, Lucky Limeade, Island Indigo, Summer Starfruit
Ribbon: Crochet Trim

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, prachtige kaarten! Leuk he die SAB! Het was ook mijn eerste en ik hoop ook dat er nog vele zullen volgen (manlief niet volgens mij haha). PS, vrijdag is het de 22e en morgen de 21e ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan en de bovenste kan ik in het echt van genieten. prachtige kleuren.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Evelyne!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten en wat een kleurgebruik! Ik vind vooral die tweede echt heel gaaf, ik doe er gelijk een hoop ideeën op :) ben al een tijdje volger van jouw blog, vind je het leuk om ook volger van mijn blog te worden? Wie weet tot snel...
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eveline, je hebt weer 2 bjoeties gemaakt!
    Je hebt me geinspireerd om ook die bloemen meer te gaan gebruiken. Thanks!!!
    En zo gaaaaf dat je op Splitcoast stond met de onderste kaart.
    Well done my dear. x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.