Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 21 januari 2013

Sal-A-Bration bloghop






Nog één nachtje slapen in dan begint de jaarlijkse Sal-A-Bration van Stampin' Up! Dit jaar van 22 januari tot 22 maart. De periode waarbij je als je voor € 60 aan producten koop een gratis product kunt uitkiezen uit de speciale Sal-A-Bration folder. Dit zijn producten die na de SAB niet meer te koop zijn.

En omdat morgen de Sal-A-Bration begint hebben een paar Stampin' Up! demo's bedacht een blog hop te houden. Dus morgen beslist terugkomen. Dan hop je langs 10 blogs om veel leuks te zien.

Tot morgen!

Tomorrow there will be a Sal-A-Bration blog hop because tomorrow Sal-A-Bration starts. There will be 10 blogs showing projects made with Sal-A-Bration products.

See you tomorrow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.