Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 11 januari 2013

Richting Den Haag.

Ik vertrek straks naar Den Haag om mijn  upline Michelle last te ontmoeten. Samen met mijn mede Stampin' Up! team leden die onder Michelle vallen. Wij horen nu ook bij de pink ladies/lads. Michelle komt speciaal naar Nederland voor ons. Vanavond gaan wij met een deel van de groep uit eten in Scheveningen en morgen is weggezet om te praten over Stampin' Up! zaken enz. en we gaan ook nog gezellig met z'n allen wat leuks maken.

Ik slaap vanavond bij mijn zus in Den Haag. Ik heb voor haar een doosje met 5 kaartjes gemaakt. Ik was hier al langer geleden mee begonnen want eigenlijk zouden wij op 30 december bij haar langs gaan maar ik werd ziek. Ik heb het nu afgemaakt en dan krijgt ze het vanavond. Het zijn kaartjes van 3" x 3" en de enveloppen zijn van Stampin' Up!




4 opmerkingen:

  1. Heel leuk cadeautje en het ziet er allemaal prachtig uit! Geniet van je weekendje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Eveline, wat een super leuk doosje!
    Ben echt blij met een downline als jij.
    Je maakt zulke leuke dingen.
    Ik vond het een super weekend!! Dank voor je gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi doosje met prachtige kaartjes, bruin en blauw vind ik altijd een erg mooie combinatie !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.