Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 25 januari 2013

Inloop ochtend.

Komende zondag, 27 januari, 
 inloop ochtend!


De nieuwe voorjaarscatalogus van Stampin' Up!® komt eraan. Vanaf 1 februari kun je daaruit bestellen en zondag kun je vast kennis maken met enkele nieuwe producten.


Iedereen is van harte welkom. De koffie staat klaar vanaf 10.00 uur en het duurt tot ongeveer 13.00 uur.

Make&take voor de liefhebbers, kosten € 2,50

Ook de producten uit de Sal-A-Bration folder die je gratis krijgt bij een bestelling vanaf € 60, liggen klaar om je een indruk te geven hoe ze eruit zien.
Tot zondag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.