Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 14 december 2012

Verjaardagskaart voor mijn zus, en een SAB sneak peek.

In deze tijd van Kerstkaarten versturen kom ik er vaak bijna te laat achter dat ik de kaart voor mijn zus d'r verjaardag echt wel op tijd moet versturen omdat deze anders te laat komt. Ik ben lekker aan de slag gegaan met restjes papier die op mijn werktafel liggen (er liggen altijd restjes papier op mijn werktafel) en heb deze kaart gemaakt. Het DSP is van Stampin' Up maar helaas niet meer in de collectie. Ook de stempelset (Big bold birthday) is een oudje maar nog steeds een favoriet van mij.
Kunnen jullie de Sale-A-Bration sneak peek vinden?

I made this card for my sister's birthday. I used an old DSP collection from Stampin' Up.
And can you spot the Sale-A-Bration sneak peek?



Supplies:
Cardstock: SU pool party
DSP: SU, spice cake
Stamps: SU, big bold birthday
Ink: SU, soft suede
Embossing folder: SU, textured impression embossing folder
Border punch: SU, scallop border punch
Pearls: SU.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.