Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 25 september 2012

Adventskalender.

Nog maar 3 maanden en dan is het Kerst!!!!!! Dus op tijd beginnen met de kaarten en andere leuke projecten. Ik ben al vanaf eind december 2011 bezig met Kerstkaarten en zit op 45 nu en vanaf vanmiddag heb ik ook een leuke adventskalender erbij. Gister avond begonnen en vanmiddag afgemaakt. Met behulp van mijn Silhouette Cameo was het zo gebeurd. Wel veel snijwerk, er konden maar 2 doosjes op één vel papier, maar gelukkig had ik heel veel Kraft cardstock. Het in elkaar zetten was ook heel makkelijk.

Only 3 more months till Christmas. I already have 45 Christmas cards ready and I made this great count down calendar today. It's a Silhouette download, only 99 cents and I had so much fun making it. I started yesterday and finished this afternoon. It's a lot of cutting but the putting together is easy.




Supplies:
Cardstock: Bazzill, kraft
Patterned paper: ?, stash
Silhouette download: 3d countdown box

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk!! Heb zelf ook een cameo, maar zo'n dingen heb ik dus nog nooit uitgeprobeerd. Zou het eigenlijk eens dringend moeten doen :)
    Heb eindelijk ook eens de tijd genomen om op je blog te komen kijken en wat staan er leuke dingen op zeg!! Je hebt meteen een volgertje bij en ik kom zeker nog eens bij je langs!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.