Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 2 juni 2012

Een jongens kaart.

Tom heeft alweer een feestje vanmiddag/vanavond en er hangen nog 2 uitnodigingen beneden voor feestjes. Sociaal jongetje! Vanmorgen maar aan de slag gegaan. Ik heb Papertrey Ink stansen en stempels gebruikt. Was zo klaar. En Tom vond de kaart cool dus missie geslaagd.

Tom has a birthday party today, and I made the card this morning. I used Papertrey Ink dies and stamps. The card was finished in no time.




Supplies:
Dies: PTI, simple circles border die, fillable frames # 1 die
Stamps: PTI, Grunge me, boy basics simple circles, fillable frames additons 1. Artemio, tekst
Ink: SU, ruby red, old olive, not quite navy, pumpkin pie, crumb cake

1 opmerking:

  1. Leuk!!
    Het is idd weer tijd voor de verjaardagsfeestjes. Ze stromen hier ook weer binnen. Ik laat de meiden zelf maar een kaartje maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.