Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 6 april 2012

Een kaart voor Pasen, en een challenge.

Vandaag, Goede Vrijdag, nog even aan de knutsel voor Pasen. Nu heb ik jaren geleden een papier lijn van Imaginisce gekocht en heb ik elk snippertje bewaard. Je weet nooit en het is zo'n leuk papier. Dus heb ik die snippertjes gebruikt op mijn kaart. Ik heb een 1 1/4" en een 1" pons gebruikt. Ik was zo klaar. De paashaas is een download van Silhouette.
Op het Moxie Fab World blog staat een leuke challenge, een "paper scraps" challenge. Daar kan ik deze kaart wel voor gebruiken!!

Last minute work, again, an Easter card made with lots of scraps. I saved all the little pieces of paper after I made a Easter banner years ago. I still love this paper by Imaginisce. I used 2 punches and the bunny is a Silhouette download.
This card is also for the paper scraps challenge on the Moxie Fab World blog.

Scraps!


My card.




Supplies:
Designer paper: Imaginisce
Bunny die cut: Silhouette download
Marker: SU, melon mambo
Rub on: Imaginisce

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Bijzonder mooi en fris resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eveline! Thanks for linking this up to the Paper Scraps Challenge in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute bunny! Great idea to "stitch" the pieces together:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke paaskaart!
    Bedankt voor je mooie kaart :o))
    Groetjes lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Ik ben inmiddels begonnen met die kleine stukjes weg te gooien, maar dat kan ik beter niet meer doen! ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me die lijn nog goed herinneren, vond 'em ook helemaal super! En dit is toch gaaf om zo elke snipepr nog te gebruiken!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.