Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 10 januari 2012

Zomaar een kaart.

Ik was vanmiddag met mijn Distress inkt aan het spelen en had inkt+perfect pearls op mijn non stick craft sheet. Ik vond het eigenlijk zonde om dat op te vegen dus heb ik er nog een kaart mee gemaakt. Met mijn stempel acryl blok, goed in de inkt draaien en dan stempelen. Met de zelfde kleur de vlinder gestempeld, tekst eronder en klaar! De randen heb ik ook met dezelfde kleur blauw gemaakt. Ik vind de kaart wel geslaagd. Vrijwel ook een één-laags kaart dus ik zet hem ook maar in de galerij.

I had some Distress ink and perfect pearls on my non stick craft sheet after I finished a card today and didn't want to waste it. So I pressed my acryl block in the ink and stamped it on a piece of paper. I then stamped the butterfly and the sentiment with the same ink. I like how it turned out. And as it is an almost one layer card I'm going to put it in the class gallery.



Supplies:
Cardstock: SU, naturals white
Stamps: PTI, butterfly dream
Ink: Ranger, distress ink, faded jeans

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Ik neem ook deel aan clean and simple cards. Groetjes uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Eveline!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.