Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 18 januari 2012

Een simpele kaart.

Clean and simple card making heet de online class die ik volg. Gisteren had Julie Ebersole het over witte kaarten. Vandaag maar een witte kaart gemaakt. Ik heb het vliegtuigje eerst gedebosssed (is dat een Nederlands woord) met een stans en daarna het bijpassende vliegtuig gestempeld. Ik wilde eerst ook nog een banjer achter het vliegtuig stempelen maar op een of ander manier is die stempel die bij de banner hoort in mijn Cuttlebug terecht gekomen en is nu dood.

A white card for my online class.  I debossed the plane with a die and then stamped the image. I was going to put a banner behind the plane but somehow the banner stamp that goes with the die got caught in my Cuttlebug (yes you may cry) and is now in 3 pieces.




Supplies:
Watercolor paper
Cardstock: SU, real red
Dies: PTI, fly away
Stamps: PTI, Fly away, butterfly dreams
Ink: SU, real red, versamark
Embossing powder: Artemio, black
Twine: PTI.

2 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden. Alleen jammer van je banner. Je mag die van mij wel lenen hoor!

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke van dit soort kaarten vind ik dat de details zo mooi uitkomen, dat debossen is superleuk zeg! Het rode divine twine maakt het helemaal af!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.