Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 28 januari 2012

4x6 photo love December

Dit is een layout voor de laatste "4x6 photo love" klas op Two Peas in a Bucket. Ik heb maar 3 lay-outs gemaakt voor deze klas, maar het is wel heel leuk om te doen. In januari 2011 was Shimelle begonnen met één foto en in december moest je er 12 gebruiken. En dat op één vel van 12x12 inch. 

This is a LO for the December "4x6 photo love" class on Two Peas in a Bucket. This was also the last 4x6 photo love class. Shimelle started with just one picture in January 2011 and she finished with 12!!! 











Supplies:
Simple stories: Destinations collection kit
Ribbon: stash

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden! Hij staat bij mij nog op het lijstje om te maken.

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, ik ben natuurlijk gelijk gaan kijken. Leuke uitdaging om te doen.Groetjes lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is dit geworden zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.