Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 28 november 2011

Zomaar wat kaarten.

Ondanks het feit dat ik niet meer ( of zelden) mee doe aan challenges wil niet zeggen dat ik niets doe. Ik heb een hele stapel kaarten gemaakt voor mijn broer en ben ook bezig geweest met 10 kaarten voor mijn moeder die ik vergeten ben op de foto te zetten.






 Dit is mijn favoriet. Een easel card. De tekst zegt: relax.... your age is still lower dan your score!


Some cards I made for my brother.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Eveline!!! Erg leuk ja, die easel kaart!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd makelijk verschillende kaartjes! Ze zijn weer leuk hoor!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zeker niet stilgezeten! Die broer boft maar met jou, erg leuk allemaal!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.