Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 23 juli 2011

Stamp-a-faire challenge #2

Als je je zelf nu afvraagd, waar is challenge #1? Nou, daar heb ik geen tijd voor. Ik zit wat dat betrefd in de verkeerde tijdzone. Maar één van de tien is er in ieder geval één.
Voor deze challenge moest je gebruik maken van hard roze en grijs. Ik heb vilt gebruikt en grijs papier. De stanzen zijn van PTI.


My one and only card for the challenges. I'm off to bed. I live in the wrong time zone, it's half past 10 over here and my alarm clock stands at 5.45 am tomorrow morning. But one challenge is better than none!

Materials used/gebruikte materialen:
Cardstock: charcoal, SU, very vanilla
Felt: Artemio
Dies: All dies are PTI dies, the rickrack, the leafs and the teapot.
Stamps: PTI, tea for two
Ink: SU, pink passion
Pearls: Marianne Design

1 opmerking:

  1. Hij is weer super Eveline, ik heb ook je andere creaties bewonderd prachtige dingen heb je weer gemaakt de laatste tijd!!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.