Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 13 maart 2011

Up-date.

Ik ben gisteren bij Jack geweest. Hij lag al weer op zijn eigen kamer. Nog heel veel pijn en de wond zit op zijn rug en als je dan de hele tijd op je rug ligt doet dat dubbel zeer. Hij kon zich nog niet veel bewegen door de pijn en kon ook niet zelf op de zij draaien. Hij had al wel iets gegeten. Vanmorgen kreeg ik een sms'je, of ik al wakker was? Heb hem direct gebeld. Ik ben blij dat we zo weer contact kunnen hebben. Hij had niet geslapen, pijn had hij ook nog steeds maar hij klonk al wel iets beter. Hij had ook al een beschuitje op. Aan het eind van de week gaan ze foto's maken van zijn rug en krijgt hij een gips corset aangemeten. Tot die tijd krijgt hij fysiotherpie op bed.

Jack is still in a lot of pain and lying on your back with a wound on your back isn't easy. He still gets lots of painmedication by IV. He didn't sleep at all last night. He texted me this morning to see if I was awake. Means he feels a bit better. I called him to say goodmorning and he sounded a bit better too. He had even eaten something. They are going to X-ray his back at the end of the week and then they will also measure him for a plaster corset. Till then he'll get physiotherapy on bed.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat hij weer wakker en je kan bellen.Wens hem sterkte van ons.Groetjes voor jullie allevier.Liefs lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je weer met hem kunt bellen, maar dat het (ook al is het heel langzaam) weer wat beter met hem gaat. Ik blijf voor jullie duimen en hoop dat hij snel weer beter is. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Las dat het vandaag al weer wat beter ging!! Gelukkig maar. Het is ook een kanjer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Eveline your guy is going through a lot right now. Isn't it a helpless feeling to watch our loved ones suffer and not be able to do anything? Good wishes and prayers for both of you!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.