Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 11 februari 2011

Instant kaarten.

Een tijdje terug won ik via het Moxie Fab World blog een hele doos met Bo Bunny artikelen. De hele Cambridge collectie om precies te zijn. Echt een mega prijs en een mega doos vol met spullen. Daar zat o.a. ook een Cardkit bij. Instant kaarten. Je hoeft alleen maar de kaart en het bijbehorende chipboard bij elkaar zoeken en de rub-ons. Paar voorgesneden stukjes papier, kind kan de was doen.
Morgen heeft Tom een feestje en deze kaart heb ik voor de jarige gemaakt.


I won an awesome prize through the Moxie Fab World blog some time ago. The whole Bo Bunny Cambridge collection. Amongst all the products was a cardkit. All you have to do is find a card with the corresponding pieces of paper, chipboard and rub-ons. Easy as it comes.
My son has a party tomorrow and I made this card for the birthday boy.

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.