Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 7 december 2010

A la Tim Holtz!!!!!!!!

Na 3 jaar toekijken hoe Tim Holtz zijn "12 tags of Christmas" maakt heb ik eindelijk moed gevat en ben zelf aan de slag gegaan. En ik moet zeggen, ik vind mijn tag erg leuk geworden. Ik heb er wel 3 dagen over gedaan, elke keer een beetje. Er zitten heel veel technieken in, ik heb distress inkt gebruikt, perfect pearls, zilver embossing poeder. De sneeuwman is een Cuttlebug die, ik heb alle delen (behalve de armen) geëmbossed mbv versamark en embossing poeder.



After watching Tim Holtz for 3 years making his 12 tags of Christmas I finally made one myself. I loved using different techniques and I'm quite pleased with the result.

7 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit eveline, ik heb van de week ook eens een kijkje genomen, wat is die man een kunstenaar zeg!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden! Knap gedaan.

    Leuk om te zien dat jij iedere keer de achtergrond van je blog laat meeveranderen met de seizoenen. De sneeuwvlokjes vindt ik erug gaaf. Kun je me misschien een keer "het geheim van de smid" influisteren via de mail?

    Groetjes,


    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt istie nog mooier, knap gedaan hoor!
    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem veel te mooi om aan een pakje te doen! Ik heb er afgelopen week naar zitten kijken, maar hij is in het echt idd nog veel mooier dan op de foto. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die tag is echt prachtig! Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous tag Eveline!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb kijk iedere keer vol bewondering naar Tim Holtz, en dan denk ik dat ga ik ook maken. Maar het komt er nooit van.
    Erg mooie tag, eveline!

    gr
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.