Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 9 november 2010

Rome.

Ik ben al bijna 1 1/2 week terug uit Rome, hoog tijd om wat foto's op mijn blog te zetten. We hebben hele leuke dagen gehad met schitterend weer. Zonnig en een graad of 19, prima toch?

Om deze foto te kunnen maken zijn we heel vroeg opgestaan en om 8 uur al naar de Spaanse Trappen gewandeld (5 minuten vanaf het hotel). En er was niemand!! In de loop van de dag is het meestal zo druk dat je de trappen niet meer kunt zien.

Het Colosseum, erg indrukwekkend, wat waren de Romeinen wreed vroeger en eigenlijk is er nog niet veel veranderd in de wereld.

Het Forum Romanum.


De Trevi fontein.


Some pictures from my trip to Rome.

3 opmerkingen:

  1. dat ziet er inderdaad relaxed uit eveline, hier ben je weer mee weg zeggen wij dan!!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Eveline, zie nu pas dat je foto's hebt geplaatst. Heb deze week weinig tijd gehad te bloggen!
    Maar wat een mooie foto's. En wat heerlijk dat het mooi weer was zeg!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely stunning! I'm so jealous! I hope you had an amazing time!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.