Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 24 september 2010

Alweer een paar Kerstkaarten klaar.

Simone had afgelopen weekend met mijn stempels zitten werken en toen had ze deze sneeuwpop stempel ook uit de la gehaald. Ik wist dus niet meer dat ik deze had. Ik weet ook niet waar ik deze gekocht heb maar ik vermoed op de 2de hands markt bij de Scrapheap in Sprang Kapelle. het is een super leuke stempel en de kaarten waren ook zo klaar. Op het (ver)nieuwde blog van Penny Black stond een scraplift challenge en daar heb ik de kaart met rood voor gemaakt.




I made these two cards with a stamp I forgot I had until my daughter pulled it out of my stamp drawer last week, I really like surprises like that! I made the red/blue card for the scraplift challenge on the Penny Black blog.


Gebruikte materialen/materials used:
Pre-scored cards from the weekly market
Cardstock: red and dark blue
Stamps: Penny Black, brush snowman, givig and receiving (clear stamp set)
Ink: SU, very vanilla, Adirondack, denim and stone washed
Ribbon: stash
Floss: Karen Foster, scrappers floss

4 opmerkingen:

  1. Hoi Eveline,

    leuke kaartjes maak je de laatste tijd weer
    Ben een beetje druk met leren. Dus reageer niet zo vaak.

    Hopelijk zie ik je bij Sandrine

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn erg mooie kerstkaarten Eveline!
    En die stempel is erg mooi :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten! Wat ben jij al actief voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.