Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 4 augustus 2010

Wat is het toch rustig op mijn blog.

Het is niet zo dat ik helemaal niets doe maar challenges laat ik even links liggen. Lekker rustig, echt vakantie. Ik heb wel een cadeautje geprutst voor een collega die volgende week met zwangerschapsverlof gaat. Ik had bij de Xenos een pakketje van 3 10x10 canvasjes (1,50 dames, koopje!!) gekocht en die heb ik bewerkt. Gewoon met verf, mijn Silhouette, chipboard letters en een beetje lijm. Vind het zelf wel leuk. En jullie??


I altered 3 mini canvases (about 4"x4") for a colleague of mine who starts her maturnity leave next week.
Children in Holland learn to read with "maan, roos, vis", "moon, rose, fish". I quite like how these turned out. I just used paint, chipboard letters and some Silhouette shapes.

1 opmerking:

  1. Ze zijn erg leuk geworden. Daar zal ze wel blij mee zijn. Tot vanavond. Dan kan ik ze in het echt bewonderen!
    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.