Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 20 juli 2010

Verjaardags kaart voor Maurice. CPS schets #176.

Mijn kleine neefje wordt ook al weer 14. En ondanks de hitte toch maar weer een kaart gemaakt. De schets van CPS gebruikt.


My card for this week's challenge on the CPS blog.



Gebruikte materialen/used materials:
Pre-scored card from the weekly market
Designer paper: Cosmo Cricket, Cogsmo
Button: PTI, vintage buttons
Twill: SU
Jute string: Wibra
Eyelets: Eyelet outlet
Punch: SU, ticket corner punch

3 opmerkingen:

  1. This is darling! i love those super fun papers!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele stoere kaart is het geworden! Maar ja, kleine neefjes worden ook groot en deze kaart vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, Eveline! En wat een leuk papier!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.