Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 4 juni 2010

Het zit er weer op.

De buit medaille is binnen. De avond4daagse zit er weer op voor een jaar. Met het geweldige weer van de afgelopen dagen is de herinnering aan het slechte weer van vorig jaar helemaal verdwenen. Toen liep ik ook nog mee, 4x 10km en elke avond nat en koud weer thuiskomen. Nu hoefde mocht ik niet meer meelopen. (ik heb het doorstrepen van woorden gevonden) Ik heb 3 avonden kaarten gestempeld in het kraampje van de school. Dit is ook heel leuk, je ziet héél véél bekenden (hè San!) en anders gaat de hele avond4daagse helemaal aan je voorbij. Tom heeft samen met 3 vriendjes gelopen en het ging prima.



Tom and Simone walked 10km every evening for the last 4 day's. This is an annual event, you can walk 5, 10 or 15 km. Start is around 6pm. So late nights for all walkers and irregular dinner times. But it's fun, especially the last day when the participants get their medal. There is a lot of music, the mayor is present to wave at everyone and the walkers get flowers and candy. And this year the weather was perfect. Sunny and not too hot. Last year it rained every day.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.