Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 5 juni 2010

Een hele snelle kaart.

Ik had vandaag een kaart nodig voor mijn schoonmoeder en ik had ongeveer 10 minuten. Vanochtend heb ik gewerkt dus het moest nog snel vlak voor dat we naar haar toe gingen.

Gelukkig stond schets #67 van CardPatterns al op hun blog. Daar ben ik snel mee aan de slag gegaan. En ik heb voor de lol een foto van mijn werktafel gemaakt toen we net thuiskwamen. Ik had geen tijd meer om op te ruimen voor vertrek. Nu is het opgeruimd hoor!




My take on this week's sketch. I needed a card and I needed it NOW! and when I was finished making the card my desk looked a mess and I didn't have time to clear everything away as we had to leave. But it's clean now.


Gebruikte materialen/materials used:
Designer Paper: Basic Grey
Cardstock: Bazzill, kraft
Stamp: Penny Black, sunflower. Hero Arts, designer woodgrain
Ink: Ranger distress ink, tea dye, wild honey and forest moss
Buttons: stash
String: stash
Punches: corner punch, SU window punch

5 opmerkingen:

  1. snel, maar toch heel mooi hoor!
    gr.marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi eveline, voor een snelle kaart vind ik het toch een hele mooie hoor!
    jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag! het ging eigenlijk een beetje te laat regenen!
    Maar ik hoorde dat het weer super was, dus volgende keer ben ik er weer bij hé!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline,

    Die rommel op je tafel valt nog wel mee hoor, die van mij ziet er meestal zo uit.............
    Ik ben gelijk je volger geworden.
    tot snel weer!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Eveline! I love the notched corners and that flower.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.