Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 27 mei 2010

CPS #168.

Een verjaardags kaart. Morgen gaat deze al op de bus. Er zullen wel 2 postzegels op moeten vanwege de knopen maar dat heb ik er wel voor over. Ik vond dit weer een leuke schets van CPS en het maken van de kaart ging ook redelijk vlot.




Another lovely sketch to work with. Making the card was a pleasure. It's for my sister's birthday. The sketch comes from the CPS blog.

Gebruikte materialen/used materials:
Cardstock: SU, very vanilla
Designer paper: October Afternoon, Cherry Hill
Buttons: stash
Brads: source unknown
Stamp: SU, vintage labels
Ink: SU, Old Olive
Label die: Spellbinders, Tags trio
Punch: SU, 5-petal flower, 1/2 cm circle punch
Crochet yarn and machine stitching.

8 opmerkingen:

  1. wauw eveline, ik vind hem super!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eveline,

    hij is leuk geworden.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Eveline!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg haar blog ook niet geopend, vreemd, heb wel het goede blogadres ingetypt. Rechts op mijn blog is een blinkie van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh so cute. Great job with that sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is so adorable Eveline! Love the cool color combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee met die knopen als bloemen! Dat papier heb ik ook, maar heb er niet aan gedacht om het op deze manier te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gedaan joh!
    leuk zo met die knopen!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.