Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 25 maart 2010

Kaart voor CPS

De kleuren die ik op deze kaart gebruikt hebben waren voor een challenge waarvoor ik alweer te laat ben. Ik ben per 1 maart gestopt met werken dus zou je zeggen dat ik héél veel tijd om kaarten te maken zou moeten hebben. Niet dus. De dagen gaan nog steeds heel snel voorbij en ik heb me ook nog niet verveeld. Ik heb mezelf wel de taak gegeven om elke dag iets huishoudelijks te doen. Gisteren heel druk bezig geweest in mijn scrapkamer. Heel veel zooi opgeruimd, kasten verplaatst enz. Ik zit nu in een hele nette kamer (nog effe).

Dus nu is de kaart alleen voor CPS #159.



My card for sketch #159 on the CPS blog. The card was meant for another challenge as well but I'm too late for that one (again). I embroidered the text, it's in Dutch and it says "congratulations".

Materials used/gebruikte materialen
Yellow cardstock: Bazzill
Purple cardstock; Bazzill and unknown
Cream cardstock: ?
Embroiderd word: Marianne Design
Embroidery floss: DMC
Swirl: cut with my Silhouetten SD
Stamps: SU, for all you do
Ink: SU, always artichoke and elegant eggplant
.


3 opmerkingen:

  1. Simply Beautiful love your swirl...are you from Neherland? I live in Germany :)

    Would you mind to see my blog too?I am joining the CPS challenge too...many thanks before...best regards from Germany, Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is schitterend, maar je kamer ook! Hij is inderdaad heel netjes opgeruimd: je hebt hard gewerkt! Wat een ruimte heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook prachtig!!! Leuk die geborduurde tekst :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.