Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 8 februari 2010

De Nederlandse Tijger Houts.

Tom is afgelopen januari begonnen met golflessen. 40 Lessen van een uur, is hij mooi zoet mee tot 19 december. Dit alles op de nieuwe golfbaan tussen Etten Leur en Rijsbergen, de club heet De Turfvaert. Tom vindt het super en gisteren hebben we voor hem een beginner set gekocht. De clubs waar hij mee oefende waren of te lang of te kort. Nu heeft hij clubs op maat. Er zitten 5 clubs in, driver, 6 en 8 iron, een pitching wedge en een putter. Ze kwamen in de oranje tas, dit is een tas van een speciale lijn voor kinderen, als hij hier uitgroeit kunnen we de set inruilen voor een maatje groter en die heeft weer een andere kleur. Hij was vanochtend al weer aan het oefenen (zonder bal gelukkig).


Our son Tom started golf lessons in January on a new golfcourse next to our village. He loves it and we bought him his first set of clubs yesterday. They came with the orange bag, it's a color coordinated system especially for children and when he outgrows this set we can exchange it for the next size which is a different color.

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al erg professioneel uit!!!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Tom, pas je wel op met die gevaarlijke stokken! Ik hoorde van je moeder dat je ons dorp onveilig gaat maken met die dingen! Als ik dan maar geen golfballen in onze achtertuin vind! Verder wens ik je natuurlijk heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.