Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 21 januari 2010

Een award.

Leuk hè, ik heb een award van Petra (CreaPetra) gekregen. De bedoeling is dat ik 10 dingen noem waar ik blij van word.

1. Een vrije dag!
2. De zon, zeker op zo'n grijze dag als vandaag
3. De geur van gebakken spek
4. een bos tulpen op tafel in het voorjaar.
5. De SU catalogus
6. Bloghopping
7. Naar een scrap/kaarten beurs gaan met vriendinnen
8. Een opgeruimd en schoon huis
9. Een nieuw boek van een favoriet schrijfster/schrijver
10. Een lange boswandeling of strandwandeling met het gezin en de hond.

This award was given to me by Petra, I have to list 10 things that make me happy.

1. A day off.
2. The sun, especially on a grey day like today.
3. The smell of frying bacon.
4. A bunch of tulips in the spring.
5. The SU catalog
6. Bloghopping
7. Going to a craft fair with friends
8. A clean and organized home
9. A new book from a favorite writer
10. A long walk through the woods or along the beach with family and dog.

I pass this award on to anyone who reads my blog and likes to have it. Enjoy.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.