Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 10 december 2009

Nog meer Kerstkaarten.

Gisteren nog een paar Kerstkaarten gemaakt. Eindelijk weer eens tijd en zin gehad voor de schets van 2S4Y, en zelfs voor de bonus schets heb ik een kaart gemaakt.

Eerst de schets van Kazan, #41.


En de bonus schets van Ashley. De stempels en inkt die ik op deze kaart heb gebruikt heb ik op de Kreadoe gekocht. Daar zat iemand achter een kraampje te stempelen met deze stempelset en de inkt. Ik was meteen helemaal weg van het effect en heb ook direct de stempels en inkt gekocht. Alleen weet ik niet meer van wie die kraam was dus ik kan helaas niemand bij naam de eer geven. Als iemand het weet laat het mij dan even weten. De stempels zijn Mandy stempels.



It has been a while that I made a card for 2S4Y. But here is my card for Kazan's sketch # 41 and the bonus sketch by Ashley. The text on the second card reads, let it snow, in Dutch.

Materials used for the first card:
Cream CS
Designer Paper: Papermania, home for Christmas 6"x6" paper pad
Stamps: Inkadinkado, the Santa, Hampton Art stamps, Holiday word collection.
Inks: ruby red SU, Ranger distress ink, tea dye.
Ribbon: stash
Bling: K&C
Embroidery thread: DMC

Materials used second card
Cream and blue CS
Stamps: Mandy stamps
Ink: Adirondack ink, stream and stonewashed
Cuttlebug embossing folder, winter borders
Punch: Martha Stewart, doily lace.
Bling: Kaisercraft.

7 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.