Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 10 november 2009

Winnaar!!!



LEUK, LEUK, LEUK. Ik kwam er net achter dat ik een van de winnaars ben van het nieuwe boek van Papercrafts Magazine "a card a day". Ik had een reactie achtergelaten op het Moxie Fab World blog. Zo wie zo een hele leuke blog met allemaal nieuwtjes over producten, challenges enz.

I just found out I'm one of the winners of the new book by Papercrafts "a card a day". Lucky me. Just by leaving a comment on the Moxie Fab World blog. You should check it out. It's full with challenges, product news etc.

8 opmerkingen:

  1. Yeees, gefeliciteerd!! Wat een leuke verrassing :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, gefeliciteerd hoor!
    marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geluk zeg! ik had ook geluk deze week; kreeg van pipoos hier een paar vrij kaartjes voor de kreadoe!joe hoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Gefeliciteerd!!! Wat een leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met zo'n leuke prijs! eveline
    jij weet nu wel iedere dag wat je kunt maken!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Eveline, dat is een prachtig kadoo....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Big Congrats! I can't wait to get a copy of that one myself!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.