Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 5 november 2009

CPS 140

Er zijn nog verschillenden bekenden, vrienden, familie leden jarig de komende tijd dus af en toe maak ik een kaartje. Ik ben ook heel druk aan het borduren voor Sinterklaas (met een deadline dus!!!) en ik moet ook nog iets voor een bepaalde datum (details volgen nog) afhebben. Ik heb mezelf maar een tijdschema gegeven. Weinig achter de computer en alleen doen wat moet. Deze kaart is gemaakt met de schets van CPS.


There are so many things I want to do and projects to finish that I gave myself a timetable. Reading blogs is not on it!!! But making a card now and then is. For this card I used the CPS sketch.

Materials used:
Pre-scored card
Designer Paper: MME, Laundry line
Scroll: Maya Road
Punch: SU, scallop punch and 1 3/4 circle punch
Crackle paint: Ranger, old paper
Distress ink: Ranger, tea dye
Stamps: JustRite

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer Eveline! Borduren voor Sinterklaas??? Nieuwsgierig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een hele mooie kleucombinatie!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.