Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 14 oktober 2009

CPS #137, Kaart voor Dennis.

Komende zaterdag is Dennis jarig dus ik had wéér een jongenskaart nodig. Ik wilde niet hetzelfde papier gebruiken als de kaart voor zijn jongere broer Max die vorige week jarig was dus even op zoek gegaan in mijn papier stapel en daar vond ik dit Bo Bunny papier. Ooit eens gekocht voor een LO die ik nooit gemaakt heb. De schets is van CPS.


I needed another card for a boy and this is what I came up with. I used the CPS sketch, #137.
The sentiment reads "Happy Birthday" in Dutch.

Materials used:
Pre scored card
Designer Paper: Bo Bunny
Cardstock, red and cream, stash
Brads: stash
Scrappers floss: Karen Foster.

Sentiment: computer generated, font from Dafont.com, Trashco

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige jongenskaart!!! Super kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Eveline!
    groetjes,
    Sandra :-)
    ps: neem even een kijkje op mijn blog. surprise!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.