Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 30 juli 2009

Verjaardags kaart voor een zeeman, 2S4Y.

Mijn zwager is volgende week jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de schets gebruikt van Laura, #31 alweer. De sponsor deze week is JustRite, ik heb zelf ook 2 sets van hun stempels. Leuk om zelf je teksten mee te maken. Ik heb nog een paar sets op het oog!
Het papier is van K&C, het zijn restjes die ik over had van een LO die ik deze week gemaakt had voor wij DUS. Mijn zwager is zeeman en ik vond de knoop wel toepasselijk en de windroos heb ik van het Internet afgeplukt.



My card for 2S4Y, Laura's sketch #31. I used paper by K&C, I had some leftovers from a LO I made this week for wijDUS. The card is for my BIL, he's a sailor and that's why I used the anchor button.
The sponsor this week on 2S4Y is JustRite, I have only 2 JustRite stampsets, but I have some more on my wishlist.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Eveline bedankt voor het meedoen bij 2sketches4you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful work! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful masculine card Eveline! So great that you were able to use scraps too!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan hoor ! Groetjes vanuit een eenzame ziekenhuiskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En in het echt is deze kaart nog mooier! Ik vind het papier van deze kaart ook erg mooi en op deze manier goed te gebruiken voor een mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.