Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 28 juli 2009

Layout voor wij DUS.

Inspiratie kwam weer laat deze maand. Ik ben er in mijn hoofd wel mee bezig, met het thema en de schets van juli maar had er nog niet veel mee gedaan. Toen ik deze foto's tegenkwam op de computer realiseerde ik me dat ze wel heel leuk zouden zijn voor de schets. Het papier is van K&C, Addison blue garden, ik had dit nog staan en vond de kleuren zo super leuk. De windroos heb ik van Internet gedownload en gedeeltelijk op de foto geplakt omdat ik de foto in de lijm had gelegd en dat kreeg ik er niet af!! Ik had ook geen zin om een nieuwe foto af te drukken, vandaar deze oplossing. Die ik zelf eigenlijk wel heel leuk vind.

De schets,
Mijn uitwerking.

This layout I made for the sketch challenge on the wij DUS blog. The paper is by K&C and I love the blue/green colors. The pictures were taken last year when we were on vacation in Makkum, a little town in the North of The Netherlands. My daughter and her cousin took wind surf lessons one day. It was a grey, cold and very windy day, but they had a blast.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem SUPER geworden! Bedankt voor het meedoen!!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk, Eveline! Mooi papier trouwens!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an absolutely beautiful LO! The colors are so cool and soothing!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.