Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 8 juli 2009

Cuttlebug challenge, rood, wit en blauw.

Het is altijd leuk om mee te doen met de challenges op het Cuttlebug blog. Op het moment kun je de nieuwe embossing folders winnen die met de CHA uitkomen. Vooral de Kerst embossing folders zien er geweldig uit, ik weet al welke ik wil!!
Voor de rood, wit, blauw uitdaging met knopen en de swiss dots embossing folder heb ik deze kaart gemaakt. Het is tegelijk een spelletjes kaart. Alle rondjes en sterren hebben een magneetje aan de achterkant kun je boter, kaas en eieren spelen. De stempel in het midden is van Hero Arts.


I made this card for the latest challenge on the Cuttlebug challenge blog. It's a tic tac toe game on a card. I put some little magnets on the back. The stamp in the middle is a Hero Arts stamp. I love the new Christmas embossing folders they have shown so far. I already know which ones I want!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart en een super idee!!
    Hoe bedenk je het :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous Eveline! So striking!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh i really like how this one turned out eveline! all that embossing just packs a punch!!
    hope you are well!
    cassie
    http://www.cuttlebugchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Eveline..
    I so love your acrd It`s Beautiful..
    Hope you and yours are well:)
    Thanks for joining in with the Cuttlebug Challenges..
    terrie
    http://cuttlebugchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en dat het meteen een spelletje is, is natuurlijk helemaal super!
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I missed this from the other day and oh how much I love it! What a wonderful way to use that great color scheme and the embossing plate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.