Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 23 juni 2009

Gozo, eiland van Calypso.

Deze LO heb ik gemaakt met restjes van een workshop van de Scrapheap in Sprang Kapelle. De foto's van mijn geweldige werkstuk komen heel snel. Mag onderhand ook wel eens klaar zijn, ik heb deze workshop in oktober vorig jaar gehad. Het papier is van We R Memory Makers, white out.
De schets die ik heb gebruikt is van wijDUS.
De foto's zijn van onze vakantie in 2007. Wij zijn toen naar Gozo gevlogen en hebben een mega geweldige vakantie gehad (voor de onwetende onder jullie, Gozo ligt naast Malta, is nog steeds Europa en ze gebruiken er de Euro).


I made this LO for the second challenge this month on the wijDUS blog. The pictures were taken on Gozo in 2007. We had the most perfect vacation. The paper is by We R Memory Makers, White out.

5 opmerkingen:

  1. Wow! Je krijgt zo weer zin in de vakantie! Supervrolijke kleurtjes en een zonnige layout: wat wil je nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat een prachtige LO!! En inderdaad ben ik het met Wilma eens, krijg zo echt zin in de vakantie!! En de kleuren zijn vrolijk en zonnig!! Heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline, wat lees ik nou??? Is Viper overleden? Oh wat erg. Is dat n.a.v. vorige week toen je zei dat ze weg was. Mijn oprechte deelneming.

    Je hebt er weer een prachtige LO van gemaakt. Leuke kleurtjes.
    groetjes,
    Sandra :-)
    tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Eveline..
    this is fabulous:)
    I hope you and yours are well:) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke uitwerking van deze schets! enne.. ik wist ook niet waar Gozo lag-had er zelfs nog nooit van gehoord! :)
    Kun jij me misschien uitleggen hoe je een directe link maakt in een commentaar? Ik zag dat bij jouw commentaar op het wijDUSblog en datlijkt me wel erg makkelijk. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.