Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 20 mei 2009

2s4y Laura's sketch #26 en CPS #116.

Normaal zet ik niet 2 challenges in één bericht maar omdat deze 2 kaarten naar een tweeling gaan en ook nog eens gemaakt zijn met papier van dezelfde fabrikant maak ik voor een keer een uitzondering. Ik heb het papier van Crate Paper gebruikt, de cowboy and cowgirl collection. Geweldig papier. Het voelt een beetje als vals spelen, met dit papier kun je niet fout gaan en maakt de kaart bijna zich zelf. En als je ook nog aan de hand van een leuke schets kunt werken! De bloem op deze kaart voor 2s4y heb ik gemaakt met een reep papier van 12"x1 1/2", op elke 1/4" rillen en dan als een harmonica opvouwen en vastplakken, iets (in dit geval een knoop) in het midden om het vast te maken. En dit idee komt echt niet van mij, ik kwam dit vandaag tegen op het blog van Nicole Heady van Papertrey Ink en daar stond weer een verwijzing naar Kelly Lunceford die een kaart had gemaakt met deze bloem en er staat een tutorial op haar blog.

Mijn kaart voor 2s4y


Normally I don't put 2 cards for 2 challenges in one post but I make an exception this week as these 2 cards go to a pair of twins and the paper I used is by the same manufacturer. It's Crate Paper, the Cowboy and Cowgirl collection. I feel a bit of a cheat when I use this kind of paper as the card almost makes itself, I love coordinating paper. And some lovely sketches off course. The accordion flower on the first card I found on Kelly Lunceford's blog. I got there through Nicole Heady's blog.

Mijn kaart voor CPS.

13 opmerkingen:

  1. Both gorgeous cards - I love your accordion flower

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten zeg!! vooral die bloem vind ik er mooi! ga ik liften een keer! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOVE your accordion flower! great work:)
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide kaarten zijn super Eveline! Het papier is prachtig! En de bloem is heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty cards, what a great accordian flower...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, Eveline! I especially like the card you made for 2S4Y. The flower is pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your cards are so great! I just love what you did with that CPS sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful pleated flower! Lovely PP too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love both of these cards.
    Great colours and your flower is 'fantastic'

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awesome cards! Thanks for joining us at CPS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg leuk! Bijzonder dat je met dezelfde fabrikant, maar met 2 verschillende lijnen zulke verschillende kaarten kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten Eveline en een nieuwe header?
    Mooie foto!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.