Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 21 april 2009

Cuttlebug be Inspired #27

Weer op het nippertje! Maar de inspiratie kwam vanmiddag pas tijdens het poetsen!!! Is dat toch nog ergens goed voor.
Ik heb een "inch-bag" met de cricut uitgesneden. De zijkanten heb ik met een embossing folder door de cuttlebug gehaald en het blauwe CS aan de voor en achterkant ook. De 9 is een chipboard 9 en die heb ik beplakt met DP van Sassafras lass. Het label is ook met de cricut uitgesneden. Het tasje is ongeveer 10 cm hoog.

Very late but I had no inspiration until this afternoon.
I cut an inch-bag with my cricut, used a border embossing folder for the sides and a regular embossing folder for the lightblue CS. The "9" is chipboard what I covered with Sassafras Lass DP. The label I also cut with the cricut, the text says "present" in Dutch. It's a giftbag for a gift card.

9 opmerkingen:

  1. SUPER CUTE!! I'm so glad you joined in again this week at Cuttlebug Challenge!

    Hey - did you get a new photo in your blog title? Really like it! We get some (the american version anyway) flying over occassionally and always run out to see them!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden Eveline, wat een leuk idee om een tasje te maken voor de challenge!!
    Inderdaad, waar het poetsen al niet goed voor is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just so perfectly simple and lovely! The kraft and twine blend well with your color choices. Nice job!

    Nathalia
    Cuttlebug Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful Eveline! I love the simple deign with just the right bit of distressing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so sweet Eveline and a perfect idea for a gift card! Love the embossing and the colours you've used are gorgeous. Thanks for playing along with us this week at www.cuttlebugchallenge.blogspot.com!
    Hugs Mrs Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tasje, Eveline!!! Goed idee om de zijkanten met de dots te embossen.
    Ik moet toch mijn TBB cartridge eens goed nakijken. Ik heb mijn Cricut bij Carla gebracht. Lief van haar he. Ik hoop dat hij weer gemaakt terugkomt over een paar weken. Fingers crossed!!
    groetjes,
    Sannie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eveline this is `gorgeous`i hope you and yours are well:)♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! The bag is a beauty. I loved the high res image.
    Thank you for joining this challenge at the Cuttlebug Challenge Blog Meda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. errug leuk, om te geven maar zeker ook om te krijgen, en inderdaad ik moet ook mijn cartridge eens goed nakijken.
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.