Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 3 april 2009

CPS #109

Ik heb echt even moeten nadenken hoe ik deze schets van CPS ging gebruiken. Het ziet er zo simpel uit maar dan!
Het papier is van MM, de bloem heb ik uitgestanst met de Cuttlebug. De knoop komt uit de
"emmer" knopen die ik laatst van mijn schoonmoeder kreeg. De letters zijn thickers.


I had to think hard how to make this sketch work for me. It looks so simple. I'm pleased how my card turned out.
Paper is by MM, the flower is a die cut. The button is from a "bucket" of buttons my MIL gave me a while ago. I used thickers for HI.

4 opmerkingen:

  1. Hee Eveline, heel mooi!! De bloem is prachtig, mooi papier ook trouwens. Heerlijk he, die voorraad knopen! En keurig gestikt hoor :)
    (Krijg morgen een cartridge: home accents,
    ben benieuwd)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de schets ook bekeken maar wist inderdaad ook niet goed wat ik mee aan moest, ik vind dat jij er weer iets heel moois van hebt gemaakt!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Prachtig. Ik ben door de drukte helemaal niet meer aan kaarten maken toegekomen. :-(
    gr
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful card, great colors and great use of that CPS sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.