Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 11 maart 2009

Laura's sketch#21

Tom ging vanmiddag na het eten voetballen met een vriendje, het is dus heerlijk rustig in huis en kon ik de kaart afmaken die ik gisteravond begonnen ben. Ik had nl. de naaimachine nodig en Tom sliep al. Nu is de kaart af.
Weer maar het papier van Kaisercraft gebruikt, nog steeds niet op. De vlinder heb ik een tijdje terug gedownload van een Engelse tijdschriften site. De rub-on is van CreaMotion, geen aanrader want ik ging bijna door het papier heen, de bling is van Kaisercraft. Het borduurgaren komt uit mijn gigantische voorraad borduurgaren.



A card for Laura's sketch #21. I used Kaisercraft DP again, I still have some left and I still like it a lot. (this just means I haven't put it away and it is still on the floor of my craftroom ;)
The butterfly is a download from an Englisch craft magazine. I used a Dutch rub-on (happy birthday) and some embroidery floss from my huge stack of embroidery floss. The bling is also by Kaisercraft.



Click on the picture for a better view.

9 opmerkingen:

  1. What a beautiful card Eveline! I love the simplicity of it and your butterfly is stunning;
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Eveline, that is just gorgeous! The butterfly especially. I just love how you did the stitching and added the rhinestones. The folds add a lot of texture too. GORGEOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Vooral die vlinder. Van welke site heb je deze gedownload?
    Creamotion! :-( Bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Eveline! Die vlinder, het stikwerk, en het papier!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this card is gorgeous!! Love the stiching ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Super! prachtige vlinder.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik echt een lieverdje. Jammer dat de rubon geen succes is, want ik vind hem wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.