Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 27 februari 2009

A year in cards February 2009

Dit is de 2de maand dat Kristina Werner een class geeft op Two Peas in a Bucket. Weer drie kaarten. Dit keer was het thema "bedankt". Nu had ik (eigenlijk Tom) echt wel wat bedank kaarten nodig voor oma, tante Annemiek en Oom René die heel ijverig voetbalplaatjes voor hem hadden gespaard. Er lag regelmatig een envelop, aan Tom geadresseerd, in de brievenbus. Tom zijn boek is vol op een speler van zijn ster elftal na. Komt ook nog wel, volgende week is het ruilmiddag hier in Etten Leur.

Close-up van een van de kaarten, ik heb aan de binnenkant geborduurd. Een sjabloon van Bazzill.

I made these 3 cards for Kristina Werner's "a year in cards February 2009". The paper is by MM.

4 opmerkingen:

  1. Hi Eveline,

    I want to thank you for visiting my blog and leaving such nice comments. Also, thank you so much for your e-mail while I was in the hospital! I am going to add you to my list so I can come visit often. These cards are wonderful; I love brown and blue together! Nice work, my Friend!

    Love, Glee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Eveline,
    Je bent maar druk geweest! Prachtige kaarten, mooie kleurencombo! Max heeft zijn voetbalboek al vol (gelukkig).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent weer druk bezig geweest, de afgelopen 2 dagen. Jeetje. Ze zijn wel leuk geworden hoor. Heel mooi.
    En wie moet Tom nog hebben van A...? Misschien hebben wij hem wel! Michel is helemaal gelukkig dankzij Wilma en Marielle! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei Eveline, jij bent ook nog hard aan het werk geweest! Ik dacht dat ik erg was! Maar ze zijn schitterend geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.