Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 24 januari 2009

Sheetload of Cards.

Nog een kaart. Dit keer voor SheetLoad of Cards. Elke maand komen zij met een E-zine met daarin een schets en een manier om 8 kaarten te maken met een bepaald aantal vellen papier enz. Ik ben al een aantal maanden van plan om mee te doen en dit keer is het gelukt. Als je maar 1 kaart wil maken zetten zij de afmetingen van het papier ook in het PDF wat je kunt downloaden.

Dit is in ieder geval mijn kaart geworden. Maar weer het papier van BG gepakt. Het hartje en LOVE heb ik met de Cricut uitgesneden. Doodlecharms en Jasmine cartridge.



Another card. This time for Sheetload of Cards. I always look at the PDF file every month but this is the first time I actually made a card. I used BG paper. I love this line. I bought the 6x6 paper pack. Ideal for cards. I used my Cricut for the scalloped heart and the word LOVE. The Doodlecharms and Jasmine cartridge.

1 opmerking:

  1. Tjonge Eveline, alweer zo'n mooie kaart. Ik vind die kleuren geweldig. Heb trouwens ook dat papier met de hartjes gekocht. Nog niet gebruikt trouwens.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.