Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 30 januari 2009

Basic Grey challenges.

Nu is niet al het papier van Basic Grey leuk maar 99.9% wel. En de uitdagingen op deze blog hebben dus allemaal met Basic Grey te maken. Je moet altijd als je mee wil doen iets van BG gebruikt hebben.
Ik was vorige week al met dit boekje begonnen. Ik wilde iets maken met mijn mooie roze Bind-it-all en vond dit project op de site van SCS. Leuk om te maken en aangezien de uitdaging deze week op het BG challenge blog het volgende recept heeft: 2 designpapier, 1 knoop, 3 splitpennen, lint en een strik heeft kan ik dit boekje wel mee laten doen. Buiten de foto's van Moos en Viper zitter er foto's in van de kinderen en van Jack en van mij.





First time I made something for the BG challenge blog. The DP and the button are by BG. This was a fun project to maken. I got a pink Bind-it-all for my birthday and this is my first project I made with it. I found this project on SCS and Beate Johns put it there.

3 opmerkingen:

  1. Hee Eveline, bedankt voor je reactie :)
    Ben benieuwd naar de stempelafdrukjes, leuk!!
    Wat een prachtig boekje heb je gemaakt, leuk hoor.
    De combinatie van kleuren vind ik heel mooi.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW - this is stunning!! What a marvellous album - love the Sugared papers and the little pockets you've made for the journalling and your embellishments are inspired. A beautiful piece of work.
    Thanks for joining us at Basic Grey this week.
    hugs Heather xx
    ps - love the expression on your dog's face.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eveline, I love mini-books and this one you have made is divine!!! Great way to use your Bind-it-all!!! I just love the papers and the touch of green is gorgeous! You furry family members are too cute!!! Really fabulous! Thanks for joining the BG challenge!
    Hugs,TaraG

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.