Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 2 november 2008

Nog een jarige.

Alweer een jarige, nu is Tom aan de beurt, 9 jaar. We hadden logees dus het was een gezellige boel aan het ontbijt. Met 8 man aan tafel is leuker dan met 4. Vooral als het ook nog ons beste vrienden zijn die helaas 2 1/2 uur hier vandaan wonen. Maar over 3 weken zien we ze weer.


Tom heeft een nieuwe fiets gehad. Was ook wel nodig, hij is van 18" naar 24" gegaan. Toch wel even wennen voor mij, het ziet er zo groot uit ineens maar voor Tom was het geen probleem. Zoals je op de foto kunt zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.