Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 11 november 2008

Naar het bos

Afgelopen zondag zijn Jack en ik met Moos naar de Rucphense heide gegaan om te wandelen. Nu ga ik daar vaker heen op zaterdag morgen om daar met een groep Nordic walkers te wandelen. Je kunt er prima lopen en op zaterdag ochtend is het altijd lekker rustig. Nu, zondag middag was het wat drukker maar het is er weids genoeg om niet op een kluitje te lopen. Ik dacht me te kunnen herinneren dat de gele route wel leuk was dus zijn we die gaan lopen. Het was inderdaad een leuke route. Heel veel modder, mooie grote plassen, Moos had de tijd van zijn leven. Jack en ik hebben af en toe een alternatieve route moeten lopen. Van het pad af dus. En de gele route had wel heel veel gele paaltjes want het was de 10 km route. Wist ik echt niet!!! We zijn wel 3x over de hei heen geleid maar waren heel blij dat we weer bij de auto waren, Moos ook die kreeg zijn poten niet meer hoog genoeg om in de auto te springen. En smerig dat hij was. Elke keer als hij de rest van de dag omhoog kwam in huis bleef er een hele berg zand liggen.


1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.