Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 12 september 2008

Bonus schets.

Ashild, een van de DT leden van s24y had een bonus schets gemaakt. Ik heb niet zo veel tijd gehad deze week omdat ik drie!!!! dagen met de kamer van Simone bezig ben geweest. Maar gisteravond ben ik lekker in mijn kamer gaan zitten en deze kaart gemaakt.



As I spend 3!!! days clearing out my DD's room I didn't have as much time as I would have liked to make cards. But yesterday evening I went to my room and made this card after the bonus sketch Ashild made for 2s4y. I needed a birthday card for a friend. I stamped "46" in between the candles on the tag.

I used Imaginisce DP, and some colorbox ink and my SU scallop punch. The stamps are Hero Arts. The buttons I got in a RAK last week.

3 opmerkingen:

  1. Your friend will love this! I love it too:)
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how the tag is separate from the card - gorgeous take on Ashild's sketch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Eveline! Thanks for using my sketch :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.