Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 3 juli 2008

Kaartje voor Amy.

Dit is wat ik deze week van de kaart schets op 2 sketches 4 you heb gemaakt.
Dit is de schets.

En dit heb ik er van gemaakt. Het is een cadeau verpakking voor een cadeau bon/kaart. De kaart is voor Amy (duidelijk) en ik ga voor haar een cadeau kaart bij de HEMA halen. Dat is een soor cadeau bon in creditcard formaat.



This is my take on the card sketch on 2 sketches 4 you. I made a gift card holder. It's for Amy who lives next door and who turns 7 in July. There is only one store which sells gift cards in Holland what I know of and that is this store, de HEMA, reminds me of the Target.

10 opmerkingen:

  1. Eveline,
    This is great!!!I love how happy this card is:)
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow fabulous card for the sketch and love the colours you have used Kath
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card- love your bright colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart zeg en wat grappig dat jij er ook een soort cadeau kaart van heb gemaakt. Heb ik nl ook gedaan!! xxxWendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun card! Great job with the sketch!

    ~Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk Eveline!!! Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable!!! Love the fun colours! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. lekker vrolijk door die kleurtjes.
    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.