Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 2 juli 2008

Afscheids cadeautjes voor de juffen.

Aan het eind van het jaar vind ik het altijd leuk om een afscheids cadeautje voor de juffen mee te geven aan Tom. Eerst iets leuks zoeken en dan maken. Dit jaar is het een zakje vergeet-mij-niet zaadjes geworden. De verpakking is een envelop. Je plakt eerst de envelop dicht. Dan snijd je een gedeelte eraf. Het grootste deel draai je door een ribbelaar (gekocht op de markt) en omdat dan dat gedeelte iets smaller wordt, kun je het niet bewerkte gedeelte erweer over heen schuiven. Leuk versierd met DP en je hebt een leuke cadeau verpakking.

This is what I made for Tom's teachers. It's a basic envelope which I cut and put through a crimper. In it I put a seed packet, forget-me-nots.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.