Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 5 mei 2008

De nieuwe ARENA

Het was een heel karwei. Van blauw/wit naar rood/wit. Dat was 3x de muur verven voordat er geen blauw meer doorheen scheen.
De laatste details worden bijgewerkt.
De nieuwe grasmat en de speler stoel
De naam van de sterspeler en zijn rugnummer. O ja, het dekbed is in stijl, rood/wit. De opstelling.

Dit is dus Tom zijn nieuw geverfde kamer. Hij is er zo blij mee. Ik ook, was in het begin niet zo enthousiast om een AJAX kamer te maken maar ik ben wel blij met het resultaat. Jack heeft heel hard gewerkt.
Nu gaan wel een weekje op vakantie. Een weekje geen berichten.

This is Tom's newly painted room. In the colors of his favourite soccer team. Jack worked really hard. Tom is very happy with his room and so am I.


1 opmerking:

  1. Oh wat is Tom's kamer gaaf geworden!!!!!!
    Ik zal 'm zo gelijk aan de jongens laten zien.
    Wat is die groene grasmat ook superleuk.
    Mooi geworden hoor Jack!!!! Wil Tom nog wel van zijn kamer af????
    Fijne vakantie met z'n allen. Tot volgende week. Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.